Великі знижки чи низькі ціни?

Большие скидки или низкие цены?

Щороку наприкінці листопада всі маркетологи ламають голову, що б ще такого написати, щоб привернути увагу покупців?

-70%? - було

-80%? - було

Деякі примудряються написати навіть -90%

На жаль, у таких змаганнях віртуальних знижок ми не сильні, та й загалом це не наш вид спорту.

У чому ми по-справжньому сильні, так це у забезпеченні найкращих цін для своїх покупців, у блискавичних відправках замовлень, в оперативних обробках обмінів, повернень товару, у програмі лояльності для постійних покупців.

Отже, улюблені наші клієнти, зберігайте голови холодними, не порівнюйте знижки, а порівнюйте ціни та умови!


ПОРІВНЯТИ ЦІНИ