По промокоду nolimits знижка -10% , (тільки для зареєстрованих клієнтів). Кількість використань одним клієнтом - необмежена
Інтернет-магазин одягу / Новини AGER /
Чоловічі джинси: історія, якої ви не знали
Чоловічі джинси: історія, якої ви не знали

Чоловічі джинси: історія, якої ви не знали

Як ви вважаєте, якого кольору більшість джинсових штанів, викладених на прилавках магазинів? Варіанти «синій» та «темно-синій» не котируються. Тому що правильна відповідь – колір «індиго». Не завжди джинсові вироби входили в поняття «модний» одяг. Про те, де можна було пошити або купити джинси раніше, йтиметься далі.

 

Витоки джинсового одягу

 

Почалося все на території волелюбної та демократичної Америки. Люди тут, як відомо, споконвіку відрізнялися прагненням до речей практичних і відносно недорогих. У лихоліття, коли з тканиною для спецовок робітникам було зовсім туго, один кмітливий хлопець, Лейб Штраус, придумав шити роби з парусини. Тому що вітрила на той час були не потрібні, а працювати в чому мати народила не надихало.

 

Купити спецівку для роботи було ніде. І Лейб став «батьком» зручного та практичного одягу для чоловіків. А коли і з парусиною стало туго, довелося замовляти текстиль у Генуї. Тканина приходила в мотках зі штампом Genes. Американці прочитали його на свій лад - "джинс". Так і стали штани з генуезького текстильної продукції називати джинсами.

 

Купити джинси, пошиті Леві Страуссом (а саме так і стали називати Лейба на американський манер) тепер можна було у майстерні-ательє у Сан-Франциско. Продукція була розрахована переважно на золотошукачів. Які потребували міцного зручного одягу. І кишені на джинсах з'явилися під час золотої лихоманки. Вони були потрібні для того, щоб складати у них намите золото.

 

Одне лихо – кишені обривалися під вагою дорогоцінного металу. Ідея закріплювати джинси залізними заклепками належить Якобу Девісу. Разом зі Страусом вони забезпечили штани фурнітурою із заліза. І кількість охочих купити джинси зросла в кілька разів.

 

Джинс чи денім?

 

Страус прагнув удосконалювати вироблений ним одяг. І шукав тканини, які були б не такими грубими, як парусина, але такими ж зручними та щільними. Пошуки увінчалися відкриттям саржі, яку ще називають "денім". Особливість цього матеріалу – діагональне плетіння. Саме воно забезпечує довговічність виробу.

 

Така популярність на штани з деніму серед шукачів золота не могла не поширитись в маси. І до середини ХХ століття купити джинси хотів кожен. Звичайно, це твердження не стосувалося представників найвищого класу. Але прості люди за милу душу одягалися в джинсові штани, вирушаючи на роботу.

 

Дорога в Європу

 

Залишається загадкою, як джинсовий одяг прийшов до Європи. Але першими, хто вирішив купити джинси, були хіпі. Що парадоксально: під час війни джинси носили солдати. Джинс став матеріалом для воєнної форми армії Сполучених Штатів Америки.

 

Але хіпі дали початок новому, мирному, життю джинсових штанів. Разом із широкими футболками з яскравими принтами вони створювали недбалі образи. А пізніше з джинсів, що зносилися, стали шити жилетки і сумки.

 

На піку популярності джинси змінили свою форму: стали ширшими, з'явився кльош. Але навіть ці трансформації не давали можливості цьому одягу проникнути у світ високої моди.

 

Лише у другій половині минулого століття європейські дизайнери випустили колекцію джинсових штанів. Вони відрізнялися від звичайних великою кількістю стразів та інших декоративних елементів. У такому вигляді купити джинси захотіли навіть представники богеми. І тут же британський модельєр Мері Куант випустила колекцію жилеток, сорочок та спідниць міні із синього деніму.

 

Щоб ушляхетнити матеріал, його стали фарбувати в різні кольори, відтіняти і вибілювати. Після численних експериментів джинсові моделі отримали можливість вийти на подіум.

 

Купити джинси для відвідування світського заходу стало звичною справою. Після того як у них з'явилася Мадонна, джинси стали синонімом сексуальності. І ось уже жодна колекція не обходиться без джинсових штучок. А випуск журналу Vogue наприкінці минулого століття дав джинсам квиток у світ високої моди.

 

Джинси: наші дні

 

Чомусь різноманітність і варіативність моделей спостерігається лише в частині жіночих джинсів. Для їх виготовлення навіть різні тканини використовують: стрейч, шамбрі, джинс, ейкру. Розрізняються вони лише в ціні та натуральності.

 

Залежно від посадки за фігурою та ступенем обтягування ніг, виділяють такі жіночі моделі джинсів: кльош; дзвін; класичні; із заниженою талією та обтягуючими стегнами, але з кльошем до основи; просторі штани, що прикривають взуття, мішкуваті та приспущені. І це далеко не межа фантазії модельєрів.

 

Чоловічі джинси не можуть похвалитися такою різноманітністю. Але навіть якби існувало безліч моделей джинсових штанів для чоловіків, популярністю користувалися б ті ж класичні джинси зі стандартною посадкою.

 

Ось і ми вирішили не займатися марними пошуками чогось надприродного. У каталозі на нашому сайті ви можете знайти та купити джинси класичного крою: з високою або стандартною посадкою. Є й зручні широкі моделі із ледь помітними потертостями та загинами у зоні кишень.

 

Звичайний колір чоловічих джинсів – темно-синій. Але спеціально для літа ми пропонуємо нашим клієнтам легкі світло-блакитні джинси. Чи не подобаються стандартні кольори, любите експерименти? Спеціально для вас ми приберегли модель №62F012 Незвичайне колірне рішення виділить вас з натовпу джинсоносіїв. Але це приємна оригінальність, яка не залишить поза увагою. В іншому - та ж зручність і практичність, легкість і міцність тканини. Хоч зараз на золоті копальні!

 

Як виняток і данину моді ми додали кілька моделей вузьких чоловічих джинсових штанів. Попри забобони, вони не заважають вести активний спосіб життя – можете сміливо вирушати у них на спортивний майданчик.

 

Є хороші новини і для тих, хто вважає за краще йти в ногу з модою. У цій моделі поєдналася тенденція рвати та витирати джинсову тканину. Додамо, що це чудовий вибір для спекотного літа. Вони пошиті з нещільної тканини, а додаткові отвори – запорука гарної вентиляції.

 

 


Переглянути і купити: