Служба підтримки покупців
Ласкаво просимо!
Давайте знайомитися. Мене звуть Аня, я – ваш менеджер Служби підтримки клієнтів (СПП). Це куточок, де вирішуються ваші питання, беруться до уваги скарги і впроваджуються в життя побажання.
С - Спитай: ви можете поставити будь-яке питання щодо роботи інтернет-магазину та отримати на нього відповідь.
П - Пропонуй: ми дуже цінуємо пропозиції наших клієнтів, дуже багато з них реалізуються дуже швидко.
П – Поскаржся: важливо не те, що ми покараємо винних, а те, що ваша проблема буде вирішена.
Впевнена, вам є що розповісти про наш магазин. Ми дуже радіємо позитивним відгукам, однак, не менш цінуємо критику. Пишіть нам! Ваші повідомлення є двигуном розвитку нашого магазину. Десятки питань вже було вирішено. Ось найголовніші з них:
- З'явилися заміри виробів. Забудьте про неточні універсальні розмірні сітки – вибирайте одяг за точним заміром для кожного розміру.
- Ви просили більше акцій та знижок на товари. Тепер ви зможете купувати одяг зі знижкою щодня – акції на різні групи товарів з'являються щодня. Як дізнатись, на що сьогодні акція? Підписуйтесь на розсилку та не втрачайте своєї вигоди!
- Бажаєте знати, на якій стадії готовності знаходиться ваше замовлення? В особистому кабінеті відображається статус замовлення. Тепер ви знатимете, коли ваша посилка укомплектована, відвантажена зі складу та відправлена. Тримайте руку на пульсі, купуйте надійно із AGER.