Повернення та обмін товарів
Шановні покупці!
Ми докладаємо максимум зусиль, щоб товари, придбані в нашому інтернет-магазині, приносили вам радість.
Ми гарантуємо якість нашої продукції.
Ми завжди і у всьому йдемо назустріч нашим клієнтам, тому повернення та обмін товару здійснюються дуже просто.
Товар, придбаний на ager.ua, можна повернути протягом 14 календарних днів змоменту отримання.
Виняток: шкарпетки, білизна та рукавички, оскільки ці товари не підлягають обміну та поверненню згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 р. № 172.
Умови повернення товару:
1. Повернені товари повинні мати товарний вигляд (відсутність будь-яких забруднень, слідів носіння) та повну комплектацію (ярлики, бірки, упаковка зі штрих-кодом тощо)
2. За дотримання умов повернення покупець не несе жодних додаткових витрат, пов'язаних із поверненням, крім транспортних (пересилання товару).
3. Якщо повернення відбувається з вини компанії (брак, помилка при комплектації замовлення), всі транспортні витрати оплачуються за рахунок компанії.
Увага!!! Повернення без заяви не опрацьовуються.
ВАЖЛИВО!
Зверніть увагу: якщо Ви під час відправлення повернення вкажете"накладений платіж", ми не отримаємо посилку. Такі посилки повертаються відправнику.
Також, якщо повернення не з нашої вини і Ви вказали, що доставку оплачує одержувач, то вартість доставки буде вирахована із суми до повернення за товар.
Для оформлення повернення/обміну необхідно:
завантажити "Заява на повернення та обмін товару"
- Роздрукувати та заповнити заяву на повернення;
- Відправити товар за адресою: м. Одеса, Нова Пошта, відділення №122, одержувач ФОП Гайдаржи Олександр, тел.+38-098-428-88-43. Питання щодо повернення та обміну: +38-096-955-87-93
- У разі обміну, після того, як ви відправили посилку з товаром та заявою на нашу адресу, вам потрібно оформити на сайті замовлення на обмін - звичайне нове замовлення на той товар, на який ви бажаєте зробити обмін. У коментарі до такого замовлення необхідно написати, що це "Обмін на замовлення №_______", та вказати номер попереднього замовлення.
Поширені запитання:
Мені не підійшов розмір, а розміру, на який я хочу обміняти, немає. Чи можуя обміняти цей товар на інший?
Це можливо. Ви можете обміняти товар, що повертається, на будь-який інший товар, представлений у нашому магазині. Якщо товар, який Ви повертаєте дорожчий за той, на який здійснюється обмін, то різниця виплачується Вам на картку; якщо дешевший, то відповідно доплачуєте ви.
Наскільки швидко ви повертаєте гроші або надсилаєте інший товар у разі обміну?
У найкоротший термін, оскільки від швидкості нашої роботи залежить, наскільки Ви будете задоволені. Зазвичай не займає більше 5 робочих днів.
Хто сплачує транспортні витрати при поверненні товару?
Доставка посилки з поверненням проводиться за рахунок покупця. У випадку,якщо буде встановлено, що повернення відбулося з вини інтернет-магазину, ми компенсуємо вартість доставки посилки з поверненням. Повернення, надіслані зарахунок інтернет-магазину, не будуть прийняті.
Які документи потрібно надати, щоб повернути товар?
Заповнена заява на повернення,бланк якої можна завантажити за
посиланням
Заява відправляється в одній посилці з товаром, що повертається.
Умови повернення/обміну замовлень по системі дропшипінг:
Для замовлень, оформлених по дропшиппінгу, всі вищезазначені умови аналогічні. Єдиною відмінністю є те, що заяву на повернення заповнює партнер (дропшиппер) та надсилає на email info@ager.ua. У заяві обов'язково потрібно вказати ТТН, за якою Вашим клієнтом було відправлено повернення.Відсутність цієї інформації ускладнює процес ідентифікації замовлення та затягує термін обробки повернення.