За допомогою сантиметрової стрічки вимірюємо окружність голови над вухами, отриману величину порівнюємо з даними розмірної таблиці на сайті магазину. Найчастіше продавець вказує українську та міжнародну шкалу розмірів.
Розмір one size являє собою універсальний розмір одягу. Такі речі виготовляються з еластичних матеріалів, які легко розтягуються на будь-яку ширину. Шапки one size однаково добре сидять на голові з обхватом і 56, і 58, і 62 см, а отже, проблем з вибором розміру у покупця не буде.
Візьміть м'яку сантиметрову стрічку й оберніть навколо голови трохи вище вух. Відзначте значення. Це може бути 56, 58, 60 см або більше. Знаючи свій розмір, можна без проблем вибрати відповідну шапку.
Чоловіки носять шапки для захисту від холоду, сонця, вітру, а також як стильний аксесуар. Залежно від моделі шапка може добре вписатися в образ будь-якого стилю, але найчастіше доповнює образи в спортивному або міському стилі. Одягається на потилицю або таким чином, що голова закрита до самих очей.
Колір шапки слід підбирати так, щоб він збігся за кольором з одним з елементом гардероба. Модель може бути одного відтінку зі штанами, спідницею, рукавичками, сумкою, взуттям. Якщо ви одягнені в один колір, наприклад, чорний, шапка може бути контрастного відтінку: червоного, жовтого, синього, фіолетового, щоб зробити акцент. Так можна створити більш завершений образ.
Трикотажні моделі краще прати руками. Їх не слід сильно терти і викручувати, щоб не розтягнути полотно і не викликати появу ковтунців. Заборонені прання в гарячій воді та тривале замочування, а також застосування відбілювачів і засобів із вмістом хлору.
Цього сезону так само популярні біні, а ще кепки, панамки зимового типу, тюрбани, берети, в'язані та хутряні шапки. Це можуть бути лаконічні однотонні моделі, доповнені брендовими нашивками або вироби з декором у вигляді вишивки, страз, намистин тощо.
Шапки вписуються практично в будь-який стиль одягу. Під час вибору звертайте увагу на фасон, колір і можливість поєднувати з іншими речами вашого гардероба. Матеріал обирають з огляду на сезонність, а декор - за індивідуальними вподобаннями.
Нові надходження і тренди для всіх, хто стежить за модою, доступні на Google Trends, тематичних форумах і топових маркетплейсах. Цю інформацію можна знайти в соціальних мережах, в акаунтах модних блогерів і відомих дизайнерів. Також можна використовувати розсилки великих інтернет-магазинів одягу.
Так, при купівлі окремих моделей можуть бути знижки. Як правило, це моделі з минулих колекцій або товари, які довгий час не продаються. Щоб стежити за акціями, потрібно регулярно відвідувати сайт магазину і бути підписаним на його е-мейл розсилку.